Пятница, 29.11.2024, 01:36
Приветствую Вас, Гость
Главная » 2015 » Сентябрь » 13 » World of Tanks
22:41
World of Tanks
World of Tanks (рос. Світ танків; скор. WoT) — клієнтська масова багатокористувальницька онлайн-гра в реальному часі в жанрі аркадного танкового симулятора в історичному сеттінгу Другої світової війни, розроблена білоруської студією Wargaming.net. Гра позиціонується розробниками як масова багатокористувальницька онлайн-гра в жанрі action з елементами рольової гри, шутера і стратегії.[8] Концепція «World of Tanks» базується на командних танкових битвах в режимі PvP. Онлайн-реліз російської версії гри відбувся 12 серпня 2010 року. Реліз World of Tanks на територіях Європи і Північної Америки відбувся 12 квітня 2011 року.[9]

Гра використовує бізнес-модель free-to-play. Спочатку декларувалося тільки безкоштовне скачування клієнта і безкоштовний вхід в гру,[8] але в червні 2013 року оголошено, що стратегією для всіх діючих і майбутніх ігор є «free-to-win» — повна відсутність будь-яких переваг у бою для платять гравців.

Ідея ігри, за словами розробників, виникла 29 або 30 грудня 2008 року.[11] Офіційний анонс гри був зроблений студією Wargaming.net 24 квітня 2009 року. За заявою розробників, для створення гри «World of Tanks» був запланований найбільший бюджет в історії ігрової індустрії країн СНД,[12] однак точних даних про бюджет гри немає. Альфа-тестування гри почалося у вересні того ж року; на той момент було створено всього п'ять моделей танків і одна незакінчена карта. До моменту початку закритого бета-тестування 30 січня 2010 року були готові вже кілька десятків моделей бронетехніки і три повністю закінчених карти.[13] За чотири місяці на участь в бета-тесті було подано близько 40 000 заявок, в ході тестування проведено більше 400 000 боїв.[14] У березні 2010 року розробники оголосили, що припускають розвивати проект ще як мінімум 5-7 років.[15]

24 червня 2010 року почалося відкрите бета-тестування гри; в першій версії відкритого бета-тесту гравцям були доступні школи танкобудування СРСР і Німеччини і сім різних карт.[16]

8 липня стартував закритий бета-тест англомовною версією «World of Tanks».[17]

12 серпня відбувся онлайн-реліз «World of Tanks»,[18] однак по технічних причин сервери гри заробили тільки 13 серпня 2010 року.

27 січня 2011 року англомовна версія гри перейшла в режим відкритого бета-версії[19], її реліз відбувся 12 квітня 2011 року.[4]

У 2012 році гра включена до складу дисциплін фінальних ігор найбільшого кіберспортивного заходи світу World Cyber Games[20][21].

додаткового обладнання; на них також купуються вдосконалені вузли і нові бойові машини. Від невикористаного обладнання, боєприпасів і танків можна позбутися, виручивши половину від їх первісної вартості. Надалі планується ввести можливість внутрішньоігровий торгівлі між гравцями.[54][55]

Ігровий процес в «World of Tanks» ґрунтується на битві двох випадково підібраних команд з 15 гравців — при цьому в одній команді можуть поєднуватися танки різних націй і років випуску, реальні танки і експериментальні моделі. Умова перемоги в битві — повне знищення команди супротивника, або захоплення його бази, для чого один або кілька танків повинні знаходитися у зазначеній зоні деякий час, не отримуючи при цьому пошкоджень. З оновленням 0.7.4 були введені режими «Штурм» (одна з команд повинна, відбивши атаку команди супротивника, удержати базу) і «Зустрічний бій» (команди намагаються захопити єдиний на карті контрольний пункт).[56] З оновленням 8.9 був введений режим «Командний бій» (команда складається з семи гравців з використанням техніки до восьмого рівня включно, яка підбирається не випадковим чином, а на основі особистого рейтингу гравців).[57]

Спілкування між гравцями під час боїв і координація дій здійснюються через текстовий чат, або голосом (між гравцями у складі взводу, роти, або в тренувальних кімнатах).[58] Гравець, танк якого знищено, вибуває з бою, але може або спостерігати за битвою в режимі вільно переключающейся камери, або покинути поле бою і повернутися в ангар, звідки негайно відправитися в інше бій на іншому танку, або дочекатися повернення пошкодженого танка з бою. Є рейтингова система, яка відображає статистику перемог і поразок і фіксує досягнення окремого гравця.

Є кілька основних режимів камери: вид від третьої особи, коли гравець спостерігає за танком з боку, і вигляд через приціл, який наближає об'єкти для більш точних пострілів. Існує також і третій режим камери — гаубичний (при використанні САУ з навісним вогнем). При включенні цього режиму можна спостерігати частина карти зверху, наближаючи або віддаляючи камеру для прицілювання.

Велике значення в «World of Tanks» приділяється історичної достовірності бойових машин. Це стосується їх зовнішнього вигляду, близького до реалістичності бронювання, розташування внутрішніх і зовнішніх агрегатів та екіпажу.[52] При створенні моделей танків розробники консультуються з військовими істориками та експертами в галузі танкобудування.[59]

У грі реалізована складна модель пошкоджень, що враховує тип і товщину броні, швидкість снаряда і кут його зустрічі з бронею, тип боєприпасу і ряд інших факторів.[11][60] Стан танка теж не вичерпується єдиним параметром «здоров'я»: в конструкцію кожної машини закладені об'єкти, відповідні двигуну, ходовій частині, знаряддю, боеукладке, бензобаків та іншим найбільш важливим у функціональному плані вузлів, а також членам екіпажу; при цьому кожен такий об'єкт може бути пошкоджений індивідуально, що відповідним чином позначиться на поведінці танка: пошкодження двигуна може знерухомити танк, пробитий бак може викликати пожежу, а контужений командир не зможе ефективно виявляти замасковані ворожі танки.[15][52][61]

Оновлення 0.8.0 додало в гру реалістичну фізику руху: тепер техніка гравців може забиратися на схили височин, спускатися або навіть падати з них, отримуючи в деяких випадках пошкодження, тонути у водоймах на карті. Крім того, при поворотах в русі на високій швидкості з'являються замети.

Однак, незважаючи на детальне опрацювання зовнішнього вигляду танків, наближену до реальності модель пошкоджень, розрахунки балістики і пошкодження броні, достовірність поведінки бронетехніки в бою принесена розробниками в жертву «іграбельності»: спрощене управління, прискорено рух танка і перезарядка знаряддя, огляд адаптований під гравця.[15][62] Самі розробники теж не заперечують аркадних елементів гри: Wargaming.net: Ми воліємо називати нашу гру MMO-екшеном. Хоча риси і симулятора і аркади в грі присутні. Стовідсотковим танковим симулятором «World of Tanks» назвати не можна, тому що ставка робиться не на абсолютну достовірність в управлінні танками, а на динаміку боїв. Ми не ставили перед собою мети створити складний симулятор, так як це могло б зашкодити інтенсивному та захоплюючому геймплею. Так що «World of Tanks» — це скоріше мережевий екшен з елементами симулятора, аркади і навіть стратегічної гри.[61]
Сайт «Gameplanet.by» 12 січня 2010 р.


У грі реалізований «туман війни»: місцезнаходження бронетехніки противника невідомо, ворожий танк стає видимим для гравця тільки в разі, якщо його командир танка здатний «розгледіти» ворожу машину; при цьому виявлений танк стає видно і іншим гравцям команди, якщо вони знаходяться в радіусі дії рації виявив. Ймовірність виявлення противника залежить від дальності огляду з танка, досвідченості екіпажу, використання противником маскування, а також цілого ряду інших факторів, і розраховується динамічно; зважаючи на складність та ресурсоємності розрахунок видимості може відбуватися з затримкою.[63]

Розробники не виключають можливості появи в грі засобів підтримки танків, таких як авіація, артилерія і навіть піхота

На момент онлайн-релізу в грі був можливий тільки вхід в бій взводами до трьох танків або тренувальні бої. У версії 0.6.2 були введені ротні бої 15 на 15 осіб;[65] патч 0.6.2.8 ввів у гру клани і міжкланові бої за території на глобальній карті, що називаються у грі «Світова війна». Також існує режим командних боїв 7 на 7 гравців з версії 9.4.

Гравець, що складається в клані, отримує приписку (тег) клану в кінці нікнейму і доступ до окремого внутриигровому каналу текстового спілкування між членами клану. Для режиму «Світова війна» створена глобальна карта, що включає Європу, частини Азії, Північної Африки, Північної Америки і всю територію Росії, розділена на невеликі зони впливу, за контроль над якими відбуваються битви між кланами. Чим більше територій буде знаходитися під контролем клану, тим більше ігрових переваг він отримує. За володіння територією до казни клану надходить внутрішньоігрова валюта — «золото», зазвичай купується за реальні гроші. Кількість «золота», отримуваного з території, зростає з її віддаленням від зони десантування і доходить до 4560 одиниць на добу, тоді як у зоні десанту в добу клани отримують тільки 240 одиниць. «Золотом» розпоряджається командир, заступник командира і казначей клану. Новий клан, бажаючий вступити в бої за територію, повинен подати заявку на десантування в одній з безлічі доступних для цього зон, після чого йому належить турнір на вибування від 1/32 фіналу, в якому нападник клан повинен буде битися з володарями цієї території.[66]

Наявність безлічі ворогів і небезпека нападів з усіх боків спонукає клани створювати коаліції з зобов'язанням взаємного ненападу на провінції один одного. Це дозволяє кланам вивести війська з знаходяться на кордоні з союзниками провінцій і зосередити їх для боїв за інші провінції. Деякі коаліції закінчуються підступними ударами в спину, а інші виявляються стійкими і існують на постійній основі[67].

З патчем 0.6.4 глобальна карта була розширена приблизно до 800 провінцій за рахунок додавання Північної Африки, Близького Сходу та всій території СРСР. Надалі карта буде продовжувати розширюватися за рахунок решти світу аж до Антарктиди.[68] В даний час глобальна карта поділена на 10 провінцій: Полярне коло, Північна Європа, Середземномор'я, Західна Африка, Східна Африка, Південна Африка, Урал і Зауралля, Сибір і Далекий Схід, Азія, Північна Америка

Ігрова валюта в «World of Tanks» ділиться на «кредити» і «золото». «Кредити» нараховуються за проведені гравцем бої, причому винагороджуються як перемога команди в цілому, так і індивідуальні досягнення гравців;[70] «золото» може бути придбано за реальні гроші[55], а також отримано в ході різних акцій. Деякі можливості гри стають доступними тільки при умові оплати «золотом»:
купівля преміум-аккаунта зі збільшеним в півтора рази отриманням ігрових грошей і досвіду;
створення клану;
купівля преміумного бронетехніки;
купівля додаткового місця для техніки в ангарі;
купівля додаткового місця для екіпажу в казармі;
миттєве навчання члена екіпажу до максимального рівня основного навички, а також скидання додаткових навичок без втрати досвіду;
переклад очок досвіду конкретного танка в окуляри «вільного» досвіду, які можуть бути використані для розвитку будь-якого танка;
можливість нанесення на танк камуфляжного забарвлення й декоративних елементів на необмежений строк;
можливість демонтажу складного обладнання;
зміна імені користувача;
купівля ігрових кредитів;

Придбання преміум-аккаунта забезпечує 50 % надбавку до отримання ігрових грошей (кредитів), бойового досвіду і досвіду екіпажу в кожному бою, що дозволяє заощадити час і швидше досягти високих рівнів у будь-якій гілці розвитку;

За «золото» можна придбати «премиумную бронетехніку», що приносить більшу кількість «кредитів» за бій і, як правило, більш дешеву у ремонті, ніж аналогічна безкоштовно бронетехніка. Розробники гри заявляють, що преміумна бронетехніка не є всепобеждающими «убермашинами» на полі бою,[54] «за реальні гроші можна одержати які-небудь надважливі бонуси»[53][55] і «платні послуги не дають серйозних переваг у битвах; найважливіше „прямі руки" і тактичне мислення»

Карти в грі квадратні, розмір стандартної карти — кілометр на кілометр.[62] Деякі карти, наприклад «Енськ», мають менший розмір. На картах присутні руйновані об'єкти.

Станом версії 9.7 (22 квітня 2015 року) у грі є 41 карта + 1 карта навчання.

У грі, після оновлення 9.9, представлено понад 400[72] видів танків і самохідних знарядь, що експлуатувалися або разрабатывавшихся в СРСР, Третьому рейху, США, Франції, Великобританії, Китаї і Японії; у майбутньому планується також представити техніку інших країн.[11] 29 травня 2012 року розробники офіційно представили британські танки.[73] В оновленні 0.8.10 (20 грудня 2013 року) розробники представили японські танки.[74] У цілому гра охоплює історію танкобудування з 30-х по 60-ті роки XX століття.[74]

Слід зазначити, що в грі присутні як танки, реально брали участь у бойових діях, так і експериментальні моделі, що існували лише на кресленнях або в прототипах (одним з прикладів є надважкий танк «Маус»,[75], який був проведений лише у двох примірниках); крім того, допускаються неаутентичные модифікації бойової техніки — гармати вежі, двигуни і т. д., в реальності ніколи на даний танк не встановлені.[53]

Представлена в грі бронетехніка умовно ділиться на п'ять класів (легкі, середні і важкі танки, а також протитанкові і гаубичные САУ)[60] і 10 рівнів
Просмотров: 457 | Добавил: Admin | Теги: World of Tanks | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar